Rozstrzygnięto przetarg na budowę dróg pasowych

Rozstrzygnięto przetarg na budowę dróg pasowych

W ubiegłym tygodniu udało się rozstrzygnąć przetarg na budowę dróg w systemie pasowym na terenie gminy Szamotuły. Wkrótce powinny rozpocząć się prace.

W pierwszym, rozstrzygniętym na początku czerwca przetargu wybrano jedynie wykonawcę części drugiej, firmę USBUD z Kwilicza, która wykona prace za kwotę ponad 530 tys. zł. W drugim przetargu wybrano Zakład Usługowo-Produkcyjny sp. z o. o. ze Zbąszynia, który ma wykonać pierwszą część zadania za kwotę 1 589 215 zł.

W ramach pierwszej części prac przebudowane zostaną następujące ulice:

  • ul. Łąkowa w Przecławiu na odcinku 1,5 km (I etap – 850 mb, II etap – pozostała część);
  • ul. Szkolna wraz z ulicami przyległymi (ul. Zielona i odcinek ul. Łąkowej) w Otorowie – 750 mb (I etap – 300 mb, II etap – pozostała część);
  • ul. Zygmunta Starego w Szamotułach – 880 mb (I etap – 440 mb, II etap – pozostała część);
  •  ul. Jęczmienna z ulicami przyległymi (odcinek ul. Granicznej, ul. Pszenna, ul. Owsiana) w Szamotułach – 880 mb (I etap – 300 mb, II etap
    – pozostała część);
  • ul. Letnia, Zimowa i Jesienna w Szamotułach – 950 mb (I etap – 450 mb, II etap – pozostała część).

Zadanie zostało podzielona na dwia etapy, pierwszy ma zostać zrealizowany do 30.10.2018 r., drugi do 21.06.2019 r.

Zakres części II obejmuje zadania jednoetapowe, które mają zostać zrealizowane do 30.10.2018r:

  • Przebudowa ulicy Leśnej w Lipnicy ca 300 mb;
  • Przebudowa ulicy Jagodowej w Gąsawach ca 360 mb;
  • Przebudowa odcinka ulicy Działkowej (od ul. Obornickiej) w Gąsawach ca 350 mb;
  • Przebudowa ulicy Ułańskiej w Szamotułach ca 270 mb;
  • Przebudowa ulicy Rumiankowej w Śmiłowie ca 280 mb.

Zakres prac obejmie:

  • korytowanie istniejącej drogi gruntowej utwardzonej gruzem,
  • wykonanie podsypki piaskowej o grubości 10cm,
  • ułożenie dwóch pasów z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16cm
  • wypełnienie kruszywem z rozbiórki z domieszką nowego łamanego (minimalna grubość wierzchniej warstwy 6cm) z zamiałaowaniem kruszywem 0/5,
  • ułożenie w rejonie skrzyżowań i zjazdów publicznych dla wykształcenia powierzchni do skrętów nawierzchni z płyt typu JOMB o wymiarach 100x75x12 lub z płyt betonowych o wymiarach 120x80x16cm
  • profilowanie pozostałego zakresu istniejącej nawierzchni z gruzu i uporządkowanie terenu.

fot. UMiG

 

Podobne artykuły